کامرون: حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به کاروان حامل کمک‌های امدادی به غزه وحشتناک است اژه‌ای: ملزم به استیفای حقوق آحاد جامعه هستیم انگلیس سفیر چین را احضار کرد بایدن: تعهد آمریکا به اسرائیل قاطع است تونل قسام به روی نظامیان صهیونیست منفجر شد پایان ماموریت کاردار ایران در لندن و تعیین سرپرست جدید ترکیه به پرونده شکایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌پیوندد تمرکز امکانات میزبانی از زائران در گرو تعطیلی مشهد در روز ولادت امام رضا (ع) رئیس جمهور وارد مشهد شد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار خانواده شهدای فاطمیون با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی | آیت‌الله علم‌الهدی: لشکر فاطمیون، تابلوی عظمت شیعیان افغانستان است رئیس جمهور بر ارتقای بیش از پیش سرعت و کیفیت اینترنت تاکید کرد احضار ۲ وزیر سابق درخصوص پرونده چای دبش و ۳ سال زندان برای وزیر سابق جهاد روایت رهبر معظم انقلاب از حفظ آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی | نگذاشتم قبر فردوسی را در توس خراب کنند! یحیی سریع: در صورت ورود زمینی آمریکا آماده نبرد هستیم آمریکا به توافق ایران و هند در چابهار واکنش نشان داد طرح «کاهش ساعات کاری کارمندان دولت» همچنان بلاتکلیف ماند اعمال‌قانون ۱۹۸۹ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | مصدومیت ۷۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محسنی اژه‌ای: توطئه دشمن در حوزه حجاب به جایی نمی‌رسد دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان به ۴۰ ساعت در هفته موافقت کرد
سرخط خبرها

وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است

  • کد خبر: ۲۲۴۷۱۲
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در دیدار با استاندار خراسان رضوی گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این استان از شتاب مطلوبی برخوردار است.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمدعلی زهره‌ای صبح امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری در خصوص سرعت بخشیدن به احداث واحد‌های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن و استفاده از ظرفیت مردم در این راه، باید مباحث با تدبیر و گره‌گشایی شود.

نظری با اشاره به اشرافیت تیم اعزامی از سوی وزارت راه و شهرسازی، افزود: هیچ مشکلی برای رفع موانع و تنگنا‌ها در استان وجود ندارد که با راهبری و مدیریت قابل حل نباشد، کافیست راهکار‌ها احصا و عملیاتی شود.

وی با استناد به آمار و ارقام وضعیت راه‌های استان را بسیار مهم ارزیابی و با اشاره به سه مبدا ترانزیتی کشور و همچنین حجم ترافیک حاصل از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع)، ترافیک راه‌ها و آزادراه‌های استان را ۴ برابر ظرفیت موجود اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برنامه و آمادگی کامل در استان جهت استفاده از ظرفیت مولدسازی برای تکمیل پروژه‌ها وجود دارد و این امر مهم نیازمند حمایت و همراهی متولیان کشور است.

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در این دیدار اظهار کرد: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تبدیل به یک کارگاه ساخت مسکن شده است.

محمد علی زهره‌ای افزود: روند کار ساخت طرح نهضت مسکن ملی در خراسان رضوی مخصوصا با رویکرد گروه ساخت از شتاب مطلوب برخوردار و رضایت بخش به کار خود ادامه می‌دهد و با وجود اهتمام استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و تلاش تخصصی مدیر کل راه و شهرسازی استان؛ بزودی در خراسان رضوی شاهد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها هستیم.

وی با اشاره با وظایف محوله وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف نظیر راه، مسکن و. توضیحاتی را ارائه و برنامه‌های کلان وزارت راه و شهرسازی را تشریح کرد. 

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی همچنین در این جلسه نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص چارت سازمانی و کمبود منابع انسانی در اغلب شهرستان‌ها، لزوم ترمیم چارت را ضروری دانست و گفت: اعلام آمادگی می‌کنیم تا به شکل شبانه روزی برای تحقق برنامه‌ها و رفع مشکلات و موانع تلاش کنیم.

وی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد: نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در بخش تامین زمین رتبه اول، تعداد قرارداد‌های آماده سازی سایت‌ها رتبه اول، تعداد پروانه‌های نوسازی در بافت فرسوده و ناکارآمد رتبه دوم و واگذاری زمین در بخش روستایی رتبه اول کشور را داراست؛ و جزو استان‌های پیشران کشور است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->